МАРГААШ "УЛААНБААТАРТ ҮЙЛДВЭРЛЭВ" НЭРТЭЙ СУРГАЛТ ЗОХИОН БАЙГУУЛАГДАХ ГЭЖ БАЙНА.

  

УЛААНБААТАРТ ҮЙЛДВЭРЛЭВ

СУРГАЛТЫН ХӨТӨЛБӨР

Зорилго:Гар урлалын бүтээгдэхүүний өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэх. Бэлэг дурсгалын үйлдвэрлэл эрхэлдэг байгууллага болон иргэдийг аялал жуулчлалын үйл ажиллагаанд идэвхтэй оролцуулах, аялал жуулчлалын салбараас иргэд ашиг олох боломжийг нэмэгдүүлэх. Бүтээгдэхүүний чанар, дизайн, хаяг, шошго, тайлбар, сав баглаа боодлыг жуулчдын хэрэгцээнд нийцүүлэх чиглэлээр гар урчууд, бэлэг дурсгалын зүйлс үйлдвэрлэгчдийн мэдлэгийг дээшлүүлэхэд энэхүү сургалтын зорилго оршино.

 

Хамрах хүрээ:Гар урчууд, бэлэг дурсгалын үйлдвэрлэл эрхлэгчид

 

Зохион байгуулагч: Нийслэлийн Аялал жуулчлалын газар

 

Хугацаа:  2015 оны 6-р сарын 29-ний өдөр 09.00-16.00цаг

 

Болох газар: Нийслэлийн Аялал жуулчлалын газрын Мэдээлэл, сурталчилгааны төвийн сургалтын танхимд/Улаанбаатар банкны шилэн цэнхэр, Зоос гоёлын урд/

Холбоо барих утас: 99838674

Сургалтын хөтөлбөр:

Сургалтын сэдэв

Сургагч багш

Хугацаа

1

Гар урлалын бүтээгдэхүүнийг чанартай үйлдвэрлэхэд юуг анхаарч ажиллах вэ

Ц.Цэнд-Аюуш /Ноосон эдлэлийн гар урлалыг дэмжих төв

 

 

30 минут

2

Бүтээгдэхүүний зах зээлийг хэрхэн олох арга замуудаас

Ц.Цэнд-Аюуш /Ноосон эдлэлийн гар урлалыг дэмжих төв/

 

30 минут

3

Бизнесээ тогтвортой хөгжүүлэхэд анхаарах асуудлууд

Ц.Цэнд-Аюуш /Ноосон эдлэлийн гар урлалыг дэмжих төв/

 

30 минут

 

Завсарлага

20 минут

 

 

4

 


-Шинэ бүтээгдэхүүн амжилтанд хүргэх, хүргэхгүй байх нөхцөлүүд элд нэвтрүүлэх

 

“Би Жи сервис” сургалтын төвийн багш Б.Нэргүй

 

30мин

 

 

 

5

Бүтээгдэхүүний хольцын бодлого

-Бүтэгдэхүүний хольцын бодлого, урт хугацаанд бүтээгдэхүүнийг амжилттай авч явах стратегиудын талаар

“Би Жи сервис” сургалтын төвийн багш Б.Нэргүй

 

20мин

 

 

6

Идэвхжүүлэлт, реклам сурталчилгаа

-Идэвхжүүлэлтийн талаарх ойлголт, төрлүүд, хэрхэн бизнесийн үйл ажиллагаанд үр ашигтайгаар ашиглах талаар

-Идэвхжүүлэлтийн төрлүүд

Сурталчилгааны төрлүүд

“Би Жи сервис” сургалтын төвийн багш Б.Нэргүй

 

40мин

 

 

7

Байршил, бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэл, борлуулалт түгээлтийн сувгууд

-Борлуулалтын сувгуудийн байршил түүний төрөл ангилал

-Эх үүсвэрийн хязгаарлагдмал байдлыг  багасгах

-Борлуулалтын ачааллыг хувиарлах

 

“Би Жи сервис” сургалтын төвийн багш Б.Нэргүй

 

40мин

 

 

 

 

 

8

Маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах, төсөв тооцох

-Маркетингийн төлөвлөгөөний загвар иж бүрдэл, жилийн төсөв зохиох аргачлалуудыг үзэх, жишээн дээр ажиллах

-Маркетингийн үйл ажиллагааг төлөвлөхийн ач холбогдол

-Маркетингийн төлөвлөгөөний стандарт бүтэц

-Нөхцөл байдлын шинжилгээний загварууд

Маркетингийн төсөв тооцохаргачлал: Нэгж бүтээгдэхүүний өртөгт шингээх

“Би Жи сервис” сургалтын төвийн багш Б.Нэргүй

 

 

40мин

 

 

ТОО
0
0
0